طرح موکب خانگی همراه با علی (ع) هم زمان با عید غدیر آغاز شد 

طرح موکب خانگی همراه با علی (ع) هم زمان با عید غدیر آغاز شد 

تاریخ انتشار : ۷ مرداد ۱۴۰۰
فرحناز جوکار گفت: اجرای طرح  موکب خانگی همراه با علی (ع) یکی از ویژه برنامه های کانون به مناسبت بزرگداشت عید غدیر است که از امروز آغاز شده و تا عید غدیر سال آینده ادامه دارد.

«فرحناز جوکار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: اجرای طرح  موکب خانگی همراه با علی (ع) یکی از ویژه برنامه های کانون به مناسبت بزرگداشت عید غدیر است که از امروز آغاز شده و تا عید غدیر سال آینده ادامه دارد.


مدیر کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای بهرامی جیرفت افزود: در این طرح روزانه یک صفحه از کتاب ارزشمند نهج البلاغه همراه با تفسیر قرائت می شود.


وی بیان کرد: هدف از اجرای طرح موکب خانگی همراه با علی (ع) آشنایی با نهج البلاغه و معارف این کتاب ارزشمند است و امیدواریم در پایان این طرح مبلغانی برای ترویج فرهنگ مطالعه کتاب نهج البلاغه تربیت کرده باشیم.


جوکار ابراز کرد: برپایی ایستگاه صلواتی یکی دیگر از برنامه های ویژه این عید فرخنده است و در این ایستگاه کلیپ هایی از مولودی خوانی پخش می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای بهرامی جیرفت ادامه داد: امروز با مشارکت بانوان مسجدی عضو کانون آش نذری پخت شده و پس از بسته بندی در ظروف یکبار مصرف درب منازل اهالی روستا توزیع می شود.


وی اظهار کرد: تولید محتوا در فضای مجازی یکی دیگر از برنامه های کانون در بزرگداشت عید غدیر است و به همین منظور کلیپ و عکس نوشت هایی با محتوای غدیر و خطبه غدیریه تهیه شده و در فضای مجازی منتشر می شود.


جوکار با اشاره به برنامه های کانون در دهه امامت و ولایت، اضافه کرد: آذین بندی مسجد و محله از سایر برنامه های بزرگداشت این عید فرخنده است که با مشارکت بچه های مسجد انجام شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای بهرامی جیرفت یادآور شد: هم زمان با عید قربان نیز طرح توزیع گوشت قربانی اجرا شد.


وی در خاتمه عنوان کرد: در همین راستا تعداد ۲۰ بسته گوشت نذری در بین خانوارهای نیازمند محله مسجد توزیع شد.

پایان پیام/ 586